torsdag 19 februari 2009

Tjohejsan

Spelar en Håkan-skiva på stereon och nu ska jag rengöra en bur full med marsvinsbajs och det är drygt och luktar... bajs. Logiskt.

Just det, fick ju MVG på ett SO-arbete som handlade om religion. Jag var den enda i min klass som fick MVG. Kan jag sluta äga ut alla så jävla mycket? Nej sry går inte.

"Josefin! Du tog dig an ett svårt ämnde, men har lyckats gräva djupt och har åstadkommit ett fantastiskt arbete. Du ska känna dig riktigt, rikgit nöjd med dig själv!

+
Bra, relevanta och svåra frågor på hög nivå.
Besvarat svåra frågor på ett utmärkt sätt.
Alla delar finns med
Lättläst och fint språk, bra "flyt" i texten.
Suverän avslutning med personliga reflektioner ur flera olika aspekter.

-
Rubriker saknas.

Imponerande! /Hanna"

Kan jag typ sluta hata rubriker så mycket att jag helt ignorer att använda dom? NEJ TYDLIGEN INTE.

Inga kommentarer: