torsdag 26 november 2009

13:52

känner för att hoppa av skolan vilket är jävligt osmart men vafan... vi får se.
när jag kommer hem ska jag ut och gå i några timmar och det är så jävla drygt och jag vill inte men måste.
och jag har haft sura uppstötningar hela dagen vilket är drygt. och ja............ kommer få begränsad användare utan internet i fyra veckor bara för att vissa människor, som jag inte tål, är helt iq-befriade. säger inga namn, så anklaga mig inte för något.

men helt ärligt. folk. vad fan är felet på dom? felet på folk. alla är så jävla dumma i huvudet och äckliga och helst vill jag smälla till dom, men sånt får man ju inte.
men något vill jag göra, typ sånna saker som jag gjorde mot vega. förlåt vega, nu i efterhand. men du förtjänade varje jävla ord och jag ångrar inget.

det är typ därför jag inte kan gå i skolan, för jag kan inte vara normal och trevlig mot folk utan jag vill slå dom och säga elaka saker. på min förra skola var det okej, för dom kunde lixåm inte slänga ut mig och jag fick inte sluta eftersom det finns något som heter skolplikt.
så då fick jag slå lärare och kalla dom fittslickare bäst jag ville. visst, dom blev kanske arga och hade några möten. men liksom.. still - you can´t fucking kick me out.
men jag antar att det finns någon form av gräns på denna skolan.

och jag tycker faktiskt att jag har varit ganska duktig, med tanke på att jag faktiskt inte har fått något utbrott och sagt dumma saker än. men det är för att jag har varit duktig och gått därifrån. men då får jag frånvaro och nu kommer jag typ inte få något CSNbidrag vilket kommer fucka upp min värld och då äre fan värdare att hoppa av skolan och fixa fram pengar på annat sätt.

ska fundera lite mer. vi hörs senare.

Inga kommentarer: