söndag 22 november 2009

hej


öhm, ja..
juste!
i juni/juli fick vi ju 4 marsvinsbäbisar. 1 skulle min brorsdotter ha och 1 skulle jag ha kvar, så de två pojkar som blev över fick dessi ta. för några veckor sedan fick jag reda på att en av killarna hade dött typ lääänge sedan. igår så sa anneli att dessi skulle komma med den överlevande killen och en kanin som jag skulle ta hand om eftersom marsvinet var jättelitet och sjuk??
men sure, hellre det än att det skulle dö.
(oh btw, när jag fick se den så trodde jag serri att det var en hamster!! lixåm han var mindre än när han flyttade härifrån! då var han ju fan tjock haha)
ja men då igår gav vi ju dom en massa grejs och blbablabla, idag när jag skulle gå ut och utfodra alla små monster med typ morot, äpple, broccoli, avocado och bajs så visst fan har den gått och dött under natten!!! ÅÅH
(om man tittar på bilden: ungefär så stor var den när den kom igår, och på bilden är den kanske.... ja inte äldre än 1-2 månad max! och tittar man på pistolen så är ju hon ett jävla fetto jämfört med killen, och jag tyckte ändå att hon har varit ganska liten! ps. menar inte pistolen-emma utan metallica-pistolen för pistol-emma är inte ett fetto utan gullig ds ps2 fast metallica är gullig oxå ds2)

Inga kommentarer: