söndag 15 november 2009

ja, igår alltså.

vi skulle dra till teg på fest, men ronja var opeppad. jag åkte hem till hennes och sen drog vi tillsammans till festen. såg en hörneforsare och ba *facepalm* sen såg jag nicklas och blev glad!! sen såg jag jossan och mia och blev ÄNNU GLADARE!!! åh hade inte träffat dom sedan jag slutade skolan..
så vi stod och typ skrek i en halvtimme och pratade minnen typ. drack av nicklas sprit och blev packad, tack nickebOOi! jag följde jossan till supermarket för att hon skulle träffa någon alexander, så vi hoppade in i deras volvo... yeaaah.. dom körde ett varv runt parkeringen liksom? sen viskade jossan till mig att jag skulle hoppa ut, så vi sprang därifrån.
gick tillbaka till festen, lustgasade, kammade cigg, DANSADE!, hade asroligt och bara.. ja..

när vi stod och dansade med full inlevelse - handla på ica, plocka äpplen, röra om i grytan mm - så kom polisen! hah så underbart. alla stod heeelt tysta. eller ja, simon kände för att fortsätta dansa...
aina stod i hallen i en halv evighet, och när dom drog så vare fan party igen. även fast alla drog. jag med. eller jag följde med jossan, mia, nicklas och martin till statoil.
jag och jossan stod och pratade aslänge, och hon sa "åh hundar är jobbiga jag vill att dalton ska dö!" "MEN JOSSAN SÅ KAN DU INTE SÄGA!!!!" "jo men jag vill att han ska DÖ. hans tid tycker jag ska vara slut snart!" "gud vad du är hemsk.. du kommer ångra det där sen.." "nej vafan!! vafan säger jag!?? niclas är död..." så då började vi prata om niclas istället. var fint att prata med en hörneforsare och någon som faktiskt var kompis med han istället för folk som ja.. inte kände honom?

sen när dom skulle dra så gick jag hem. tog inte så lång tid, typ 20 minuter. fast snön gjorde det så jävla jobbigt så jag ville stampa på den. JÄVLA SNÖJÄVEL.

Inga kommentarer: