söndag 8 november 2009

må du vila i frid



....
ikväll skulle jag som vanligt gå ut till marsvinen när jag hämtade hundmat.. fixade och donade med maten och sen när jag var klar så gick jag och skulle säga hej till svinen, ge dom natthö och massa sånt...
men.. jag märkte snabbt att en av mina teddysar (james) "låg och sov" väldigt konstigt vid en av matskålarna............................................
ÅH SERRI :( han hade dött där.. och det gör så jävla ont. och först trodde jag ba att han jävlades, så jag puttade till buren. men ingen reaktion. sen slog jag på gallret med en borste, but still.. ingen reaktion. och då fick jag panik och började gråta och sprang in till anneli och sa det.

sen när jag gick tillbaka efter att anneli hade tagit bort honom så var det en tom plats där man såg att han hade legat.. och min andra teddy (ronnie) var helt fucked up :(:( han sprang som en galning när jag skulle ta upp honom, och när jag väl fick fast honom så bultade hans hjärta så galet fort... och det tog säkert 5 minuter innan han lugnade ner sig.
usch stackarn måste bo ensam nu tills kongo kan flytta tillbaka.. och då måste pistolen bo själv tills hennes bäbisar kommer.
ÅH jag blir så jävla ledsen.. varför lixåm?? (först tänkte jag typ ja men deras vatten var säkert slut eller kanske något sånt, men dom hade serri två fulla vattenflaskor, två matskålar och en massa hö?!??! och ronnie hade inga sår, så dom kan inte ha fightas. så jag tror att james var sjuk.. åh mitt mongomarsvin!!!! han var så jävla gullig.. vila i frid, o du heliga james)

Inga kommentarer: