fredag 13 november 2009

för många frågor

Are you ready for a long survey that actually has some new questions? jaaa bring it on
What does the song you’re listening to remind you of?
(lady gaga - bad romance) haha imorse när jag satt och sminkade mig. lyssnade på den om och om igen
Is there someone who makes you instantly smile when you receive a message from them?
haha ja..
Name something you dislike about the day you’re having?
ehm, min syster tvingade mig att gå på två långpromenader när jag kom hem. så då frös jag, sen blev jag supervarm och nu fryser jag igen.
Are you disappointed in anyone?

If you are being extremely quiet what does that mean?
jag är oftast tyst när jag är sur, trött, arg, nervös.
What were you doing at 3am this morning? sovde
Do you have a friend you can tell stuff to and you’re sure they won’t tell anyone? mitt motto: lite inte på någon annan än dig själv. Det är en sak som folk inte har fattat. Dom säger saker till folk och tror verkligen att dom inte kommer komma ut.. Själv är jag en person som har väldigt svårt att säga saker till folk som jag själv har fått höra i förtroende av någon. så mig kan man lite på, men jag har svårt att lita på andra.
Is there anything in your past that you would do differently? ja, många saker
Will this weekend be a good one?
vi får hoppas på det
How many tattoos would you get?
för många för mitt eget bästa tror jag
What is the latest you’ve stayed up in the past week?
haha.. ingen aning. inte så länge, kanske 2 eller nått
Do you like being around a large group of friends, or a best friend? jag är mycket hellre med en bra vän än många kompisar.
Where’s your phone right now? den ligger på soffan bredvid mig.
Is there a night you would like to put on repeat, and live it forever? det hade blivit långtråkigt.. men visst, kanske.
Have you ever fallen asleep while texting someone? nej men jag har pratat i telefonen!
Who was your last missed call from? . ida den jävla ps3 nörden
What woke you up this morning? jag vaknade av mig själv, 06.20. ställde klockan (eftersom jag somnade framför datorn) och sen somnade jag om igen
Could you date someone taller than you? haha ja, frågan är om jag kan vara med någon kortare än mig..
Is there anyone that hates you right now? jag vet inte.. hoppas inte det. folk på omegla kanske
Have you ever woke up next to someone and wanted to puke?
haha spy pga personen eller för att jag mår dåligt?
If someone liked you, what would be the best way for them to tell you?
spelar ingen roll. just say it
Are you looking forward to anything? ja, för många saker
Do you like surprises?
hm... ibland
Would you rather your partner have gorgeous eyes or a gorgeous smile?
ÅH palla svårt fråga.. kan man inte få båda? vill inte ha någon med fint leende och sen lazy eye, och inte fina ögon och sen ett leende som typ.. rath.
Is it easy to make you smile? haha ja
What color is your toothbrush?
blå tror jag
Have you ever had a black and white cat? nej
Last time you had someone cook for you?
igår
What are you doing right now? svarar på frågor och lysnar på lady GaGaGaGa
Has the death of a celebrity ever made you cry?
Are promises important to you? ja som satan. man ska hålla det man lovar. eller iallafall göra sitt bästa
Where did you get the shirt you are wearing?
den första har jag köpt själv, min iron maiden tröja fick jag av min tremänning, hoodien är marikas
Are you a morning person or a night person? natt
What are you listening to right now?
lady gaga - beautiful, dirty, rich
you wear contacts/glasses?
ne
Favorite Season?
sommar
Last Movie you Watched?
hmm.. smala sussie typ
Piercings?
en i mitt öra, underläppen, överläppen, tunga och 5 mm septum.
What were you doing before filling this out?
omegla
Right-handed or Left-handed? höger.
Are you missing someone? ur mom
Do you have a tattoo?
How’s your hair?
ganska långt. orange.
Do you still watch cartoons on Saturday mornings?

First thing you thought about this morning?VARFÖR vaknade jag nu?? och varför är inte väckarklockan ställd??
Are you shy?
ibland, ibland inte!
Favorite tv show?
the big band theory och seinfeld.
What are the things you always take with you?
mobil, ipod.
Are you a forgiving person?
nej.
What alcohol do you drink?
det som folk ger mig
Who is with you now?
brisa och hon snarkar
Who were you with last time you ate? Malin.
Who is the last person you talked to on the phone?
Anneli.
Has anyone ever said you look like a celebrity?

What are your plans for tonight?
att anneli ska komma hem med choklad
If you could move somewhere else, would you?
jaa!
What’s your favorite subject? hm. vet inte.
Last thing that made you laugh out loud? vet inte. säkert något i skolan.
Do you want to be married right now?
nej aldrig i livet
What do you usually do first in the morning
? vakna. sminkar mig sittandes i sängen (om jag nu orkar sminka mig) gå ner med brisa. kissar. går ut med brisa. äter frukost och sen går jag till bussen.
Do you drink coffee on a regular basis? no way
What are you looking forward to about tomorrow? vet inte. fest?.
Are you expecting a phone call?
jag ska ringa ida, om inte hon ringer mig
Do you think alcohol should be banned?
nej verkligen itne
When you’re in a bad mood, what will always put you in a better mood? egentligen ingenting. jag kan vara sur i flera dagar. tillslut släpper det bara.

Så, orkade någon läsa igenom hela? :)

Inga kommentarer: