onsdag 22 oktober 2008

fu

Helvete vad jag blir förbannad.
Jag blir förbannad på mig själv och jävligt jobbiga människor i min omgivning.
Hursomhelst, varför jag är förbannad på mig själv:
Jag glömde min svenskabok i skolan. OHHH FJDK. Jag har bokcafé IMORGON. Och med bokcafé menas att jag måste ha en recension som jag kan läsa upp. Den recensionen står i min svenskabok, eller iaf tre sidor av den. Och nu måste jag alltså hitta på domdär tre sidorna nu när jag ska skriva på datorn. Nej jag blir förbannad. Jag blir så jävla förbannad.
Och en annan sak: man ska ha bakat tills bokcaféet. Det har jag inte heller gjort. och klockan är snart 8. Allt går pretty much straight to hell.
Om det inte vore tillräckligt så måste jag bli klar med NO, HK, tyska glosor + uppsats, SO uppgift och matteprov. Säkert något mer, men det har jag nog glömt.
Och jag vet att jag kommer bli ännu mer förbannad när jag måste stå ut med min klass i två dagar till. Helt tragiskt. Jag stör mig på alla.

Just det. Jag fick ett teleobjektiv idag. Dagens lycka kan man kalla det.

Inga kommentarer: