måndag 20 oktober 2008

Ursäkta?

Åååååh, idag fick jag mina omdömen. Jag tror att jag är så mycket bättre än vad jag är. Eller äsch jag är nöjd. Det enda som jag var lite sur över är SO. Har typ jobbat ihjäl mig, både för att jag älskar SO och för att jag vill ha bra betyg. Hanna skrev såhär:

Josefin!
Det är sååå roligt att ha dig i SO. Du är alltid på hugget och vidar både muntligt och skriftligt att du är en tjej med både hjärta och hjärna. Hittills denna termin har vi jobbat med geografi och där har du presterat otroligt bra. Satsa stenhårt på den sista uppgiften, ett MVG i geografi är mycket nära.
/Hanna
Jag har tydligen VG i biologi. Antar att jag måste plugga basja mycket tills på fredag då vi har läxförhör om hjärtat och blodet. För jag vill tamefan ha MVG. Ska förövrigt satsa på MVG i kemi när vi börjar med det oxå. I fysik? Haha där är det tur att jag ens har G. Jag hatar fysik så jävla mycket.
Jo btw. Mitt svenskaomdömen:
Du är en ovanligt framåt, mogen och kunnig elev. Din uppsats var extraordinär både språkligt och innehållsmässigt och du har alla chanser att bli vad du vill i livet. Kunskapsmässigt har högstadiet lite att erbjuda dig nu, men man kan utvecklas på många sätt. Du kommer därför att få särskilda skrivuppgifter efter lovet med sikte på den gymnasielinje du vill in på. Men Josefin, en annan sak du kan arbeta på är din attityd i klassrummet. Det kommer att bli lättare för dig att uppnå det du vill med en positiv attityd, även om du måste anstränga dig ibland.
KK har tydligen inte fattat att jag inte gillar henne? JAG GILLAR INTE HENNE! Jag vill ha Ulrika. Alla vill ha Ulrika. Ulrika är den bästa läraren på hela skolan. Jag hade ju inte haft "en dålig attityd" mot KK om jag hade gillat henne. Men nu är det så. Jag kommer fortsätta vara negativ.
Fyfan jag hatar skolan. Om några dagar är det lov, men det betyder ju inte att jag kommer få ta det lugnt. Under hela PRAOveckan måste jag plugga tyska.
Ska förövrigt gå och göra lite tyska nu. Ciao bitches.

Inga kommentarer: