onsdag 22 oktober 2008

mööp

Nu har jag bakat. Klockan är 11.
Det är inte bara svenskaboken som jag har glömt. Min HKbok är borta. Typ gone with the wind. Can´t find it! Ungefär som min andra världskriget bok som jag lånat på biblan. Den är typ mängda försenad men jag har helt slarvat bort den så jag har inte ens hunnit läsa den.
Jag älskar andra världskriget. Det är så himlarns roligt att läsa om det.
Längtar ihjäl mig tills vi kommer ha om det i SO.
Har redan läst det mesta som jag kan om Hitler, koncentrationsläger och sånt shit.

Hur som haver så måste jag på något sätt plugga HK. Jag har prov imorgon på morgonen, första lektionen.

Just fan hora helvete jag kom på att jag skulle göra tyskaglosorna imorgon så jag slipper göra dom på fredag. Äsch får se hur jag gör. Allt verkar gå käpprätt åt helvettet.
Har tänkt att inte satsa allt för mycket på bokrecensionen. Får väl inprovisera eller något.
Jag har ett mycket starkt MVG så jag tror som inte att det kommer sänkas.

Bye butchers.
(mmmmm butchers är mkt roligare att säga än bitches)

Inga kommentarer: