lördag 4 oktober 2008

Okej, det ägde.

Ja, nu har jag fyllt år! Woho, grattis mig. Jag har inte fått någonting förutom typ 2 stycket chokladkakor från ÖB för 5 kr, plus några lotter.

Ikväll såg jag Soran Ismail, Özz, Björn och Måns. Min favorit, Soran, var helt otrolig.
Han var över mina förväntningar. Det var alla. Förutom Måns. Alltså förlåt men.. nä. Det funkar verkligen inte för mig. Jag skrattade typ en gång, och jag minns inte ens vad jag skrattade åt. Jo föresten, det var nog åt den där boken i slutet.

Özz trodde jag skulle vara helt värdelös, men han var otroligt bra! Herregud vad jag skrattade. "Could you please smile sir so I can see you"
Tur att jag inte var kissnödig, jag hade nog kissat på mig.






Nä Soran kommer nog fortfarande vara min idol. Alla borde vara som Soran. Mmmm.. En värld full med .... Soraner. Haha ja det hade varit någonting.

Nej nu ska jag gå och äta kanelbullar, eftersom jag inte ens fick en tårta på min födelsedag. 15 år är jag. Folk brukar få mopeder eller bärbara datorer. Jag fick 2 chokladkakor. Från ÖB. Och en av dom var vit choklad, jag gillar inte vit choklad.

Inga kommentarer: