fredag 3 oktober 2008

Grattis mig, snart.


Hej jag heter josefin. Jag fyller år imorgon.
Fast jag har inte så stora förväntningar, det har jag aldrig. Jag gillar inte att fylla år. Den bästa presenten jag tror jag kommer få har jag redan fått, och det är min hamster. Tord PT Jönsson heter han.
Annars önskar jag mig:

Nikon D200 (ja, jag tar gärna emot en D300 om någon känner för att lägga till typ 8000 kr till)
Playstation 3
Pengar. Massor med pengar.


Ja just därför. Just därför gillar jag inte att fylla år. Jag önskar mig en massa dyra saker som jag vet att jag inte kommer att få.


Imorgon ska jag se på Soran Ismail, ja jävlar!



Soran, han är ganska rolig.
Faktiskt jätterolig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Soran är kung!

Häggen sa...

Kan bara hålla med!

Anonym sa...

håller helt med dig! soran är grym :)