söndag 19 oktober 2008

Hej hej hej hemskt mycket hej

Vänta lite.. måste hämta en lapp.
Haha, gick och frågade pappa "vet du vart jag har lagt min lapp där jag skrev vad jag måste göra i veckan?", och båda höll med om att den borde ligga på köksbordet. Men det gjorde den inte. Den låg i magfickan på en tröja som jag hade i min väska.

Tyska: Glosor tills på måndag. Extra uppgifter tills v.46, Lämna in uppsatsen tills på fredag. Ny glosor tills nästa fredag.
Svenska: Prov på satsdelning på onsdag, + förbered bokcafé!! Bokcafé på torsdag.
Idrott: Plugga till ergonomiprovet, skriva uppgiften under prao-veckan.
HK: Prov låna & spara på onsdag.
Matte: Prov på onsdag elr torsdag.
SO: Göra uppgift på fredag om hållbar utveckling.

Ja. Detta är vad jag måste göra i veckan.
Verkar det trevligt? Svar: Nej.

Nej jag kan inte sitta här längre. Känns som om jag slösar en massa värdefull tid. Ska skriva på min bokrecension om "En brors berättelse".
Egentligen borde jag skriva på tyskauppsatsen.. Hmm..

Inga kommentarer: