torsdag 23 oktober 2008

Kiss kiss kiss bajs bajs bajs

Min HK bok som var gone with the wind var inte alls gone with the wind. Den låg på rumsbordet. Rakt framför näsan på en.
Hann läsa igenom allting en gång innan jag gjorde provet, vilket syntes på resultatet. Ett poäng ifrån VG. Det sämsta resultat jag har fått på ett prov på länge.

Bokcaféet gick förvånandsvärt bra. Jag glömde ju som sagt svenskaboken i skåpet, så jag sket i allt jag hade skrivit och improviserade. Fick MVG+. Det var bara jag och Sofie som fick MVG.

Imorgon har jag 2 läxförhör och 2 uppgifter som ska in och ett prov. Fast vi ska se skräckfilm på musik, vilket jag peppar.

Sen måste jag byta i burarna när jag kommer hem. Har inte haft tid med det i veckan, men imorgon efter skolan har jag ju LOV så då har jag all tid i världen!

Inga kommentarer: