onsdag 21 oktober 2009

blä

Min hund äter äckliga saker. Oftast är det kobajs men ibland kan det slinka ner lite hundbajs.
nu på kvällspromenaden hittade hon en gammal rutten morot som hon tyckte var jättegod.
hon vägrade släppa den, det var nästan så att hon kunde dö för den.
det finns två tumregler som jag tycker att man ska hålla sig till, vare sig man är hund eller människa.
1. ät aldrig något i second hand (alltså någonting som en varelse redan har ätit, och sedan på något sätt gjort sig av med. tex bajsat ut eller spytt upp)
2. ät aldrig något som du hittar ute. vad det än är. snälla.

ni får ursäkta all form av dålig svenska och formulering för jag är trött som ett lejon och vill sova men egentligen inte. ska sitta uppe i någon timme och sörja över att jag har så mycket att göra, och sedan bli ännu mer ledsen när jag kommer på att jag har slösat bort tid på att tänka att jag har mycket att göra men inte gjort något som jag egentligen måste göra. om ni fattar. fattar ni? ja ni är smarta, såklart ni fattar.!

Inga kommentarer: