måndag 19 oktober 2009

det jag saknar

jag saknar när uno var valp. för då var han liten och gullig. nu är han stor och jobbig.
jag saknar min älskade tord. han hatade mig, men jag älskade honom. det visste han nog innerst inne.


åh! jag saknar ida. hon är min finaste kompis. vi har så fina stunder tillsammans, jag och ida.



jag saknar mitt blåa hår. det var så fint. folk undrade om jag hade peruk... då brukade jag svara ganska surt "nej.."

jag saknar min systemkamera! åh... hatade den medans den funkade, men nu när jag har ingenting så sörjer jag förlusten av min underbara systemkamera...



jag saknar göteborg och att vara där med fina ronja och svante. dom är bästa vänner. det ser ni ju. ser ni hur svante ler lite? det är för att han vet att ronja alltid finns vid hans sida.
jag saknar min 50 cent tatuering! jag tyckte att det var frän... blev lite ledsen när den försvann..

jag saknar chihuahuavalpar! dom är så gulliga.. och mjuka.. usch vad jag saknar valpar!



jag saknar min fjortispiercing! kommer inom snar framtid pierca om den igen. den ägde,
(kommer kanske ett "det jag saknar del2" eller en "det jag inte saknar". vi får se vad jag känner för)