söndag 11 oktober 2009

hunden min

i december kanske vi säljer min hund. mest pga att jag inte har tid med henne. på dagarna måste anneli ta hand om henne för att jag går i skolan, sen måste jag hem på dirren och kan inte stanna i stan och göra roliga saker. måste gå långpromenader även fast jag är trött som en gris. sen äre ju inte bara fysisk träning, utan hon behöver en jävla massa psykisk träning oxå. och jag tycker hon korkad och då äre inte roligt att träna henne.
så i december kommer hon kanske flytta till närke till en uppfödare som redan har 4 dogosar.
kommer bli bäst så, då varken jag eller syster orkar med henne mycket längre (då man inte kan lämna henne ensam hemma, hon tuggar sönder allt hon kommer åt så då måste man ha munkorg på henne i bilen, man kan inte ha båda hundarna tillsammans pga av de har bråkat och en massa sånna saker. som gör allt så mycket svårare. hade hon varit som uno fast i tjejform så hade det ju varit chill som satan)

så då hoppas jag väl kanske på att jag i framtiden får ta hand om min älskade iza lite då och då istället. det är och kommer alltid vara min favorithund. så himla underbar!! OCH SÖÖT.

peace out. ska gå och snyta mig.

Inga kommentarer: