tisdag 20 oktober 2009

måste göra en lista så jag inte glömmer något

hm, har ganska många saker som jag måste göra innan fredag... känns icket bra.
måste:
- göra klart hemprovet. helst innan torsdag, för då får jag vara ledig. det vill jag vara.
- färga om mitt hår så det är snyggt på fredag. funderar att göra detta på torsdag.
- packa en väska.
- städa mitt rum och inne hos marsvinen.
- tvätta kläder.
- vill köpa en till tröja..... eller skor. eller lösnaglar. något roligt iallafall.
- har en massa uppgifter som ajg egentligen måste göra och lämna in men jag känner mig duktig och kommer nog inte orka göra det innan lovet,.
- komma på en awesome utklädnad som man kan ha på halloween. taggar fest!
-KOMMA IHÅG ATT TA MED MIN EXTERNA HÅRDDISK TILL PAPPA ANNARS BÖRJAR JAG GRÅTA!!!!!!

Inga kommentarer: