söndag 25 oktober 2009

HATAR ALLA JUST NU

okej, min dator som jag har hemma hos pappa gick ju som sagt sönder imorse. visst, det kunde jag ta. den var gammal och gick segt. så jag laddade ner en massa filmer på datorn som står i vardagsrummet. fixade över det till min nya externa hårddisk och då kom ronja hit så vi skulle se brüno. vi såg typ en kvart av filmen, sen helt plötsligt så säger datorn "viloläge förbereds..." och sedan stängs den av. och vägrar starta igen.
knappen som ska blinka blått blinkar inte alls just nu. alltså jag är så jävla förbannad. TVÅ DATORER??? PÅ EN DAG??????????????? OCH MIN JÄVLA SKOLDATOR DÄR JAG HAR ALLT ARBETE OCH MITT LIV TYP. OCH SOM JAG MÅSTE BETALA 2000 SPÄNN FÖR???????????? FATTAR NI ERA FITTOR TVÅ JÄVLA TUSEN SPÄNN SOM JAG MÅSTE BETALA: DET ÄR ALLTSÅ FYRA MÅNADERS SPARANDE. FATTAR NI? FATTAR NI ELLER? FYRA MÅNADER OCH DET ÄR FAN JÄVLIGT LÅNG TID, TYP NÄSTAN ETT HALVÅR!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?! åh vill fista någon med en motorsåg för så jävla förbannad är jagf.

och om inte det skulle räcka så går det inte att se film på datorn i vardagsrummet och det är bara jävligt kassa program på tvn idag. Fuck my life. Visst känns det här lite fml aktigt? right? Today when I was downloading illegal movies my computer broke. I starded downloading from another computer. When I was finished, I watched them on my laptop. It broke. Tried watching them on another computer. It didnt have any sound. There is nothing good on TV and I have taken all my DVDs to my sister.

är för-jävla-bannad just nu

Inga kommentarer: