onsdag 28 oktober 2009

olyckan, ole-do-lyckan

jag, ronja marika och en till människa skulle åka till media markt idag.
när hon som körde (serri kommer inte ihåg hennes namn) hade svängt av E4an så kör en jävla bil in i oss!!!!!! ba KABOM. satt och pratade i telen med min syrra när det hände och jag ba"ehm.. alltså.. vi blev just påkörda...".
det var så jävla stört, för hon som körde på oss körde ba rätt ut i trafiken. vi var tvungen att stanna för ett övergångsställe och då såg hon typ inte det och kom utkörande och träffade sidan av bilen. helt stört. första gången jag har varit med om en "riktig" bilolycka.
stackars ronja fick ont i nacken och marika ont i ryggen. vill sända dom alla världens kyssar. speciellt ronja. och marika. kyss på er.

1 kommentar:

Ida sa...

DU MED?! :O haha.
du häggä jag ska berätta en förjävlig sak..
fyfan man tror inte att det är sant!