fredag 16 oktober 2009

hoho, fick panik för en liten stund..

Skulle starta min dator efter lunchen (som förövrigt var tacobuffé!) och då vägrar datorn att starta. shizzle! paniken!!!! tänkte på dirren att hela hårddisken var sönder och att datorn skulle vara evigt förstörd.
men mighty kom och räddade mig. jag hade en skiva i datorn och därför vägrade den starta.... haha åh jag suger.

över till andra saker:
ivkäll är det biopremiär för bröllopsfotografen och jag peppar som satan!! Lixåm ulf malmros... smala sussie.. PÖLSA!!!! pölsa och tanten med fönen. Dom är med i bröllopsfotogrfen. Alltså jag tror det kommer vara en underbar film. jag hoppas iallafall.
Klockan 18.00 börjar filmen.
Innan dess ska jag hem.
men först måste maten på café world bli klar så jag kan servera.

Inga kommentarer: