tisdag 13 januari 2009

Åh, markus.

Det dåliga med Markus Krunegård är att när man väl har börjat lyssna kan man inte sluta. Det går bara inte.
Och det dåliga är att min mp3 bara har 512mb eller nått sånt, så jag får bara plats med ett 40tal låtar, och jag vill ha andra låtar än bara Markus-låtar. Men det går inte om jag vill ha typ alla låtar som han gjort. Först ska jag klämma in hans soloalbum och sen en jävla massa Laakso. Nej! det går INTE. Därför måste jag ha en iPod! Men det verkar vara jävligt svårt att fatta det.

Ge mig bara en iPod, snälla. Jag skulle uppskatta den tusen gånger mer än alla rika fjortisar som går runt med en massa 160GB iPods för att deras föräldrar är så jävla rika.

Fick ett "glatt" besked att jag nu har 1900kr. Tack. MEN, jag ska då köpa:
2 stycken av twiligt saga böckerna och 2 stycken filmer om hitler. Det blir sammanlagt nästan 500 spänn. Jo jävlar. Såg några sexy ass iPods på tradera. Det blir att hålla utkik nu innan dom går ut. Jag SKA ha en. Jag är besatt. Men jag blir förbannad på folk som typ "Ja jag har en 16GB men jag använder typ inte ens en hel GB"
Då vill jag skrika att dom ska ge den till mig istället och sen kan dom gå och knulla sig själv.

Helt seriöst, jag menar... VEM har en mp3 från 2002-talet med 512MB? Skärmen funkar inte, och skulle den göra det skulle jag ändå inte se något för att den är så smutsig. Den brukar sluta fungera ibland. Då måste man drämma den i väggen för att den ska funka överhuvudtaget.

Är detta rättvist? Förtjänar jag inge bättre? Snälla ge mig ett svar, jag vill veta.

Inga kommentarer: