lördag 3 januari 2009

Sry för dålig bloggning!

Hej Dagboken :-)
Idag Har Jag Sett På En Massa Härliga Filmer :-D He He.

Haha förlåt. Så jävla roligt jag kan ha. Men jag var faktiskt seriös för jag har sett en jäkla massa filmer idag. Eller rättare sagt avsnitt OCH filmer. Laddade ner Scrubs säsong 7 och Sunes jul. Såg halva scrubs säsongen men ville behålla lite tills senare. Vette fan varför jag laddade ner Sunes jul, jag gillar inte Sune alls. Det var typ bara för att jag aldrig sett den. Men efter 3 avsnitt ångrar jag nedladdningen, för Sunes jul sög.
Jag lovar att en massa människor kommer bli upprörda och vilja slå mig, men det är sanningen. Den var bara pinsam att titta på.

Men en sak märkte jag, att Sophie var den där jävla tjejen från fucking åmål! och då blev det ju såklart att jag wikipedi:ade Sunes jul, vilket ledde till att jag klickade på en länk om Rebecka Liljeberg som ledde till att jag klicka på en länk om Alexandra Dahlström vilket ledde till att jag läste om vilka filmer hon varit med i.

Sanning och konsekvens. Den boken har jag läst men aldrig sett på film, och jag har alltid velat det. Så då jävlar laddade jag ner den! Men, som jag inte blev så förvånad över, den sög oxå.

Nu när jag har tittat på Rebecka och Alexandra-filmer hela kvällen, varför inte slå ihop dom till en underbar mix och få en av sveriges bästa filmer? Fucking åmål! So that´s what I´m watching now. En BRA svensk film.

Inga kommentarer: