tisdag 27 januari 2009

Jag är guitar hero beroende, syns det?

Update: Har spelat en massa guitar hero.

Jag blir så jävla skadeglad ibland. Min bror säger att han äger ut mig på guitar hero, men det gör han såklart inte.
Han fick högsta high score på några låtar. Dessa låtar är alltså låtar som jag antingen ALDRIG har spelat, för de är så jävla fula och tråkiga, eller låtar som jag enbart spelat oseriöst på = dåligt high score.
Så då tänkte jag äga ut han , och ta tillbaka mina high score.

My name is jonas. Den hade han lixåm suttit och spelat ihjäl sig på - han hade tagit över ALLA high scoren. Jag tänkte "Fuck you, motherfucker". Jag spelade den en gång. Fick 100% och typ 80.000 MER poäng än han i high score, det blev nästan 300.000. Då blev jag skadeglad och tänkte "You got fucked, motherfucker".

Samma sak med en låt som jag hade spelat EN gång. Han hade högsta high score. Jag spelade en gång och fick 120,000, han fick 50.000.

Kan han bara sluta tro att han är något? Han SUGER på guitar hero. Han är bara så ovan att jag äger ut han på något så han måste hålla på och ba "öööh jag har högst high score FUCK YOU".
Nej, lilla johan, fuck YOU. Titta på alla jävla låtar som jag har högsta high score på, det är poäng som du aldrig kommer komma i närheten av. Screw you.

Inga kommentarer: