tisdag 6 januari 2009

Shizzle.

Inte mycket sömn.
Saten i gaten.
Natten mot måndagen satt jag uppe, läste 50 sidor av Midnight Sun, och kände sedan att jag behövde gå och lägga mig om jag skulle kunna ta mig upp nästa dag.
Jag var tvungen att stiga upp klockan 9:00 och klockan var väl två på natten. I went to bed. Försökte sova. Försökte sova lite till. Gick inte så bra.
Kollade på klockan sista gången 04:45. Klockan 04:57 fick jag ett samtal som väckte mig från mina 12 minuter sömn som jag fick den natten. Jag svarade. Jag glömde bort hur man pratar så jag sa ingenting. Det var alldeles tyst i luren så jag la på efter 33 sekunder av tystnad, som typ kändes som flera minuter eftersom jag var så jävla borta.
Efter det sov jag inte en enda minut.
Tack så mycket, det var jävligt skönt.

Drog till stan 09:50, träffade Ida och vi gick och köpte en massa datorspel. Sen käkade vi kalasmat på tre kronor, och sen for vi till Hörnefors.
Jag stannade hos Ida och vi spelade lite, och i ungefär fem minuter var jag helt otroligt trött. Kunde inte hålla ögonen öppna.
Men sen blev jag hur pigg som helst och hade jätteroligt.

Nu, klockan 01:24, är jag inte trött alls. Laddade ner Twiligt så jag har suttit och sett den.
Tror jag ska fortsätta läsa Midnight sun. Eller något annat trevligt.

Orkar troligen inte gå och lägga mig ikväll alls, för jag har märkt att det är mycket jobbigare att bara ligga i sängen och inte göra något och förgäves vänta in sömnen än att se film eller något annat trevligt.

Jag har ju halva Scrubs säsongen kvar! Den ska jag se. Ja jävlar. Och så ska jag fixa mina naglar.
Och så kanske jag ser om Seinfeld säsong 7. Bara för att den är så bra.

Inga kommentarer: