tisdag 13 januari 2009

Hellu

Nu sitter jag och borstar tänderna, och tycker att jag har varit jätteduktig idag!
Har städat halva mitt rum, snyggt snyggt! Plus att jag städade toan lite, bara för att jag kände för det.
Imorgon blir det andra halvan av rummet!
Ska snart gå och lägga mig, lixåm ooommmggg. Klockan är 23:53! Igår gick jag och la mig vid halv fyra, och när pappa ringde mig i morse tyckte han att jag borde lägga mig i tidigare bara för att jag väcker han om jag är vaken så sent. Då blev jag sur och tyckte att han skulle sluta klaga.

Nu måste jag gå och spotta, annars börjar det rinna tandkrämssekret från mungipan och då ser jag helt utvecklingsstöd ut. Men det är jag oxå! UUHUU!
God natt era kisskorvar! Jag lämnar er med ett samtal som jag och pappa hade.

Jag: Du är en kisskorv.
Pappa: Du är en bajshög.

Jag skrattade jättemycket, bara för att pappa sa bajshög och för att bajshög är ett sånt roligt ord.

Inga kommentarer: