söndag 25 januari 2009

Helgens bravader.

Okej helgen var faktiskt jättejätterolig. Spenderade den med ronja, petter och linn. På lördagen poppade vi till oss och drog ner till hamnis. Vi hyrde lite filmer och sånt och drog oss sedan tillbaka hem till ronja för att titta på alla filmer. Eurotrip, Hot chick, Poltergeist, Feed och Jekyll + Hyde.
Feed är nog en av dom mest sinnessjuka filmer som någonsin skapats! Det är lixåm en kille, feedern, som matar kvinnor till döds, dom är gainers, och sänder det live på internet. Sick sick in the head.

När jag for till Anneli (och tjänade ihop 140 kronor genom att städa hennes hus lite) så var hon jättesnäll och köpte gurka åt mina marsvin! pappa gör inte det, han tycker att gurka har blivit så dyrt. Så nu blev dom JÄTTEJÄTTEJÄTTE glada. Dom högg mot gurkan :( RIP gurkan.

Fast eftersom jag inte sov inatt så höll jag på att dö i bilen när jag skulle köpa hörlurar. Fuck me. Sen somnade jag efter middagen. När pappa skulle väcka mig hade jag tydligen fått damp och skrikit en jävla massa dumma saker, och typ slagits och sparkats. Det minns jag. Jag var jättesur för att jag var trött och inte orkade göra något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du saknar mig, right?

Häggen sa...

Saknar dig alltid, puss.