måndag 12 januari 2009

Hi, im sick.

Oj nu minns jag inte senast jag skrev, och jag orkar inte heller titta. Men jag har en väldigt bra bortförklaring, och det är därför att jag har varit sjuk!
Vaknade upp i lördags och höll på att avlida för att jag hade så ont i min hals! Hela dagen låg jag och sov, samt tittade på Beauty and the geek med pappa.
Samma sak på söndagen, mådde inte så mycket bättre då.
Nu idag for jag inte till skolan, har inte mått helt hundra. Men jag ska/måste fara imorgon.

Så, rolig helg? Nja. Det hade ju varit bättre om jag bara hade varit sådär halvsjuk så jag kunde sitta vid datorn eller något roligt. Men jag var verkligen sängbunden (haha mer typ soffbunden! Låg i soffan verkligen hela helgen!).
Jag är bara rädd att det ska vara typ skidor imorgon på idrotten, och så tvingas jag åka och så blir jag ÄNNU sjukare och dör lite inombords.

Cya, hejdå.

Inga kommentarer: