måndag 12 januari 2009

I rule.

Okej, kollade just att inlägget jag hade skrivit innan förra inlägget var innan jag for till skolan.
Jag ägde ut lite när jag skrev hur dagen skulle bli, för jag gjorde allt förutom att fara till Ida, mest bara för att hon for till stan, och städa marsvinsburen. Men det var därför att jag sov istället. eller jag for till Ida efter skolan, pappa hämtade mig när han slutade och sen for jag hem och sov.
Sov från när jag kom hem, tills middagen. Åt middagen och sov sedan till 23:10, borsta tänderna och gick sedan och sov tills nästa morgon. CATCHING! Det var ASNAJS! Pappas teori till varför jag sov så mycket var för att min kropp sa emot för att jag hade sovit så lite. Men teori var att jag var trött.

Folk verkar tydligen veta att jag typ aldrig sover?? Fick ett sms av Almgren imose då han sa att han hade gjort en "häggen". Jag typ wtf?? men det var tydligen så att han inte hade sovit någon den natten. Det är ju typiskt jag, så jag fattar benämningen.

Nu ska jag gå och dö lite, är sjuksjuk så jag är tröttrött och ontihuvudet!

Inga kommentarer: