måndag 7 december 2009

10 things to do i vår, med alternativ:

söndag
01:35

1. gå in i en djup dvala, alternativt bli deprimerad.
2. vara vaken hela nätter och sova på eftermiddagar, alternativt under skoltid.
3. dricka energidricka hela tiden, alternativt börja dricka kaffe (som om det kommer ske...)
4. lämna in läxor i tid, alternativt hyra en asiat som kan göra dom åt mig.
5. sluta dricka saker med kolsyra (Fan alltså, då funkar inte punkt 3), alternativt inte sluta dricka kolsyrade saker.
6. sluta äta mat helt för då får jag 700 spänn extra, alternativt börja odla egen mat på min balkong.
7. städa i mitt rum typ en gång i veckan, alternativt sluta stöka ner.
8. köpa nya sockar, alternativt fortsätta sno av anneli.
9. spara långt blont hår, alternativt köpa extensions för de 700 spänn som jag sparar varje månad av att inte äta.
10. köpa mig en redig systemkamera, alternativt börja fota analogt igen.

puss nu ska jag sova

Inga kommentarer: