torsdag 10 december 2009

hello darlings, again

ÅH BRISA JAG HATAR DIIIIIIIIIIIIIIIG
jävla hora, hade nyss skrivit ett fint inlägg och så kommer fitthelvetet brisa och trycker på esc och raderar allt. ÅH KOMMER INT SAKNA DIG PRECIS!!!!!!!!!! (jo skojade bara :( )
nej men det jag hade skrivit var:
nu har jag gjort novellanalysprovet, det fick väl sådär...
det handlade iallafall om en man som ville ha en päls men hade inte råd.

and yeah.. när brisa åker på fredag så kommer två chihuahuaor hit istället! haha isnt that just wonderful... jag som hade typ tänkt chilla maximalt i helgen... kiss och bajs.
men anneli sa att hon kunde ta dom på kvällen och sånt, eftersom uno och småhundarna går bra ihop. so yeah...
anneli har också hotat mig och sagt att innan helgen är slut ska det inte vara en en jävla sak på mitt golv.
vi får väl se hur det går.

imorgon har jag ett prov, sedan så måste jag göra klart mitt hemprov som ska lämnas in på fredag. efter det så har jag två uppgifter i svenska/engelska som jag ska göra klart och göra en 5 minuters presentation på. har även en massa bajs kvar i estetisk verksamhet, typ personporträtt och så det där man ska fota någonting som man fått inspiration av en tavla en bla bla lba. ska även bli klar med mina superhjältar. man jag vet itne vilket hot mina ninjor ska ha!!!
så det är mina största problem just nu.
eller ja, att jag har varit på en idrottslektion denna termin gör ju inget bättre.
och att om jag inte ökar min närvaro inom två veckor kommer mitt CSNbidrag dras in.
skolan, here i come!
(har bestämt att om mitt CSNbidrag dras in kommer jag hoppa av skolan)

puss ska sova.
eller enligt annelis nya regler skulle jag sova för en timme och nio minuter sedan. 2300 ska det vara släckt!
§§§§§§ (fan det var brisa igen)
ett långt klagoinlägg eller någoT! ska spara innan brisa förstör för mig ännu mer.

Inga kommentarer: