fredag 18 december 2009

Alltså det ska vara jag..

Somnade någon gång vid halv åtta imorse, av misstag självklart.
min sister väckte mig halv tio (skulle vara på skolan tio och det tar en evighet att ta sig till umedalen)
så jag kom en timme försent eftersom bussarna kaxade som satan.

åt julbord och drack julmust. fan alltså, julmust är gott.

kom hem nu och vet ni vad?? är level 30 på fish world och jag kan officiellt lägga ner alla andra mål i livet för nu är jag lycklig. kan köpa hajar och slemsugare. så. nu är mitt liv klart.
ska förövrigt sluta med farmville. har som alltid tyckt att det har varit tråkigt.. men ja.. nu orkar jag inte! satsar på country life istället hahah



nej men juste! nu har jag jullov!

btw var det meningen att man skulle få betyg idag? det kan det väl inte vara...


igår såg jag ali g in da house och skrattade tills jag dog typ.

Inga kommentarer: