fredag 4 december 2009

konversation med mig själv, 23:19

23:19
fredag


imorse vaknade jag av att min syrra hällde kallt vatten på mig, det uppskattades.
verkligen!
made. my. fucking. day.
har varit trött som en apa hela dagen.
var trött när jag var ute och gick.
var trött när jag städade.
var trött när jag rengjorde åt dammtussarna i garaget.
är trött nu när jag egentligen ska fortsätta städa i mitt rum.
tror jag ska lägga mig och se den nya harry potter filmen.
har sparat den till ett speciellt tillfälle.
åh, jag älskar harry potter.
verkligen - harry potter, nutella och att sova.
det skulle jag kunna överleva på. bara jag fick tacos varje fredag.
då äre lungt.
och juice till frukost.
då äre lungt.
jag skulle varit i stockholm idag
jag skulle ha sett pete
men nu är jag inte i stockholm
och det är jag ganska glad över
pete ställde in konserten idag
men vänta - han kommer tillbaka den 11 januari!
men jag kommer ändå inte ha råd så bajs på mig
men ska försöka ändå
eller satsa på en kamera
får se.
men vill höra new love grows on tree live igen
för den är så jävla bra
"aaaaand if you´re still alive, when you´re twenty five, shall i kill you like you asked me to? i really dont want to"
det är en jävligt bra låt alltså.
men ja..... vill ha en kamera.
en 40D.
ett objektiv.
och en blixt.
sen är jag nöjd.
(kanske någon bra försäkring också)
men det är lungt, pappa betalar
eller nej juste...
fan.
han är ju fattig och jag får köpa själv.
justfan, jag är fattig också.
har lovat mig själv och ida en sak.
ska bli hörneforsbo ett tag efter att brisa har åkt.
sova hos pappa någon natt.
re-live the old days with my old homies.
(har kommit på en sak, börjar alltid prata engelska när jag pratar om ida
det är lite komiskt, eftersom hon inte är så bra på engelska.
varför i hela friden gör jag det??)
nej men liksom,
känner att jag saknar
pappa
ida
lugnet i hörnefors.
en helt annan atmosfär kan man säga.
alla känner alla,
alla hälsar på alla.
en riktig jävla byhåla!
det är ganska fint när man är trött på umeå
och alla falska människor som har bosatt sig där.
ida ska bjuda mig på té. även fast jag hatar té.
vi ska lira lite postal 2
som vi coola brudar gör.
lira postal 2.
ska kanske visa henne lite cheats.
men bara för ida. only ida.
nobody else.
då kan jag och ida vara nerds
(vilket vi redan är)
sen kan jag traska hem sent på kvällen och lägga mig i min loftsäng
nu när hon har flyttat så äre inte långt hem till mig.
vi bor nästan grannar.
(där kanske jag tog i lite väl mycket.)
men ida är en duktig flicka.
hon är en sån som har vuxit upp snabbt och verkligen skaffat sig ett liv.
ingen kan klå ida.
hon har gjort mer i sitt liv än de flesta har gjort vid 25 års ålder.
och det är fan något som man borde hylla.
ida, du är duktig! kom ihåg det.

borde jag börja avrunda detta inlägg? (som tc brukar säga)
har skrivit en massa skit.
detta är ett inlägg som är kopierat från min hjärna.
såhär kan jag sitta och tänka en sen fredagskväll.
väldigt monotomt och sånt.
men såhär sitter jag och tänker.
och nä nu får det fan vara nog. ut och kissa hunden sedan upp och se på mr. potter och eventuellt städa.
kramen! (tc<3)

Inga kommentarer: