torsdag 3 december 2009

har ont i huvudet och sånt

sitter på solan, ajg försov mig imorse så anneli körde hit mig.
fick reda på att det var öppet hus ikväll och inte den 11, den 11 äre lan. det fick jag lära mig

den 11 dec äre lan.

idag är det öppet hus.
den tredje eller vad det nu är.

jag sitter mest och spelar postal 2, eftersom ida var så go och gav mig det. jag vet inte om det var en bra sak, eftersom nu kommer säkert hela mitt liv gå åt helvete eftersom jag skjuter ihjäl katter och eldar upp poliser istället för att gå ut med min hund och göra läxor.

men nu sitter jag iaf på skolan. ska försöka härda ut hela dagen. är lite hungrig, har ont i huvudet, är trött, vill spela dataspel och lite sånt. annars är det bra med mig.
men jag ser för jävlig ut och det är inte okej. inte om jag ska på öppet hus ikäll.

vilket jag tycker att ni ska fara på! KOM OCH SE, KOM OCH SE!!! ÖPPET HUS PÅ NTI IDAG!! klockan 18.00-20.00 på NTI backen, typ backenvägen 154 eller något sånt. är inte helt säker, så lita inte på mig. jag kommer (troligen) vara där och typ hålla på med photoshop och litee sånt bajs. om jag inte börjar lana postal istället. tror jag ska göra det.

så nu har jag skrivit ett långt inlägg, tänkte eftersom jag inte har bloggat på länge. lixåm, make up for it.

kyss och hej, ses ikväll

Inga kommentarer: