måndag 14 december 2009

18:15 - det är jobbigt att laga mat

fan jag borde göra middag för jag är hungrig som en apa, men jag har ingen aning vad jag ska laga.
ideérna har fan tagit slut efter att jag lagat TVÅ vettiga måltider...

ÅH JESUS VAD SKA JAG ÄTA??
haha jag som skulle bli duktig och inte bara äta korv... tror nog att det lutar mot korv ändå. (skälet till varför jag har börjat laga mat är därför att den enda mat jag åt var korv av olika slag och nudlar.)

men jag är så jävla kräsen när det gäller mat. känner jag inte för att äta den mat som finns så äter jag inte. så när jag frågar anneli vad jag kan laga för mat ger hon mig typ tio förslag men jag vägrar äta något av det bara för att jag inte känner för det.
stackars svante. jag var nästan värre när jag bodde hos honom.
han fick gå igenom frysen varje dag bara för att jag vägrade äta all mat som han hade planerat. varje - jävla - dag.
(och oftast slutade det med att vi åt bullens korv.)

bullens korv. räddaren i nöden. men all min bullens är slut.
så jag kan inte laga det.






VAFAN SKA JAG ÄTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Inga kommentarer: