söndag 20 december 2009

cha cha bitches!

Jag kom nyss hem från min älskade fjortisvän ida <3 puss gumman..
Vi har bara snackat massa skit om fula och äckliga människor, usch assa! fyfan hur folk kan se ut egentligen... Lixåm, HELLO NO-BOOBS! Vem fan går runt utan pattar?? GET A BOOBJOB OR SOMETHING!!!! Varför tar folk inte till vara på saker som finns, (tex PLASTIKOPERATIONER!!!!!) utan väljer att gå runt som äckliga fittor istället...

Aaaa skitsamma, ni får väl gå runt och se ut som riksmongon om ni vill men aja WHATEVER! Jag och min älskling har haft asskoj idag och jag längtar tills imorgon!!!
PUSSS alla mina fula och äckliga läsare! love you all

2 kommentarer:

ronja sa...

GU VA ELAK DU E DU BA FERSÖKER PROVOSERA SMÅ BRÖST KAN OXO VA SNYGGA KOLLA BA PÅ MEJ TILL ECKSEMPEL

Ida sa...

Ja häggä assa det ska ju lätt vara stora feta pattar!
alla som har små pattar kan ju bara lixom dra här ifårn. love yaa babe :*