tisdag 15 december 2009

åh jag kan inte skriva rubriker, så därför skriver jag inget. rubrik: inget.

hej.


minns ni att jag har sagt att jag ska börja dricka en massa energidricka? mission complete.
idag köpte jag tre liter R20+. Måste varit mitt mest värda inköp sedan... Vet inte.
För idag, ska jag säga, har varit en väldigt hälsosam dag. Började med att strunta i frukosten och lunchen (Eftersom jag skolkar från idrotten och åker istället på första lektionen efter lunch), åt istället några pepparkakor som vi fick på svenskan.
drack en burk powerking på mediakunskapen, och efter det så åt jag en bit kladdkaka.
Åkte till Kvantum för att köpa energidricka och fika till klassen. Det resulterade i att jag, malin och amanda fick dela på 4 munkar. så då åt jag en munk.
drack nästan en liter energidricka när jag pluggade efter skolan till klockan 17.10 (vilket nästan resulterade i att jag och TC blev inlåsta på skolan = inte bra, för då hade larmet gått).
kom hem.
lagade en tacopaj (NU HAR JAG MAT I EN VECKA = AWESOME = DÅ SLIPPER JAG LAGA MAT)
åt lite tacopaj, drack typ en klunk juice och nu har jag börjat dricka energidricka istället.


hoppas ni är stolta.
puss.

Inga kommentarer: