onsdag 30 december 2009

åh, så jag hatar vintern

Man får hata saker om man har bra skäl.
Jag har bra skäl till att hata vintern.

För nu är det så att när det blir vinter och kallt, så blir det även kallt i mitt rum.
Nu överdriver jag inte när jag säger att jag vaknar på natten av att jag fryser och min näsa är helt igentäppt.

Jag lämnade en flaska med vatten på mitt rum. När jag drack av vattnet en dag senare så var det kallt. Det var inte rumstempererat. Det var kallt.

Det här är fan oacceptablet och med tanke på att jag vill ha det varmt i mitt rum, gärna över 22 grader, så är det ännu mer oacceptabelt.

Vill ni veta en sak? Jag kan inte titta ut genom mitt fönster. Vet ni varför? För det är så JÄVLA mycket frost. Det GÅR inte att kolla ut. Allt man ser är frost. Vafan är detta för liv?

Inga kommentarer: